Umieram i w cudowny sposób odradzam się na nowo. | 31% - 5 | |||||
Umieram i tworzę następną postać. | 68% - 11 | |||||
|
Z tego co wiem, ten problem został już przez naszych twórców (czyt. Katssuro i spólkę ;] ) rozwiązany, także ten temat byłby już raczej do zamknięcia. aczkolwiek ktoś może ma coś jeszcze ciekawego do powiedzenia.
Powiedzmy że poczekam z 2-3 dni, jeśli nie zarejestrujemy tutaj już żadnej aktywności, temat zamknę.
Dziękuje, Dobranoc
Offline
Ja może zdradzę odrobinę tajemnicy związanej ze śmiercią. Gracz, który zginie zostanie pozbawiony pieniędzy i ekwipunku, po czym narodzi się jako zupełnie inna osoba. Oczywiście mógłbym napisać więcej, bo jest kilka bardzo istotnych szczegółów, ale myślę, że nie ma takiej potrzeby ^^
Oczywiście dalsze komentarze mile widziane ;]
Offline
Grałem nawet na jednym forum, gdzie było coś takiego dobra rzecz. :>
Offline
@Katsuro
"który zginie zostanie pozbawiony pieniędzy i ekwipunku"
Hmmm.... A co z kasą, ekwipunkiem w domku, schowku?
"narodzi się jako zupełnie inna osoba"
Dręczy mnie jedno... A co z technikami? Skoro jako zupełnie inna osoba to nasuwa mi się, że zostają stracone.. Ale nie wymieniałeś tego razem z kasą i ekwipunkiem... Sam już nie wiem.
Offline
Wszystkie straty nowej względem starej postaci:
Offline
Ok, dzięki za wyjaśnienie.
Offline
Co prawda z fabularnego punktu widzenia jest to dość naciągane, aczkolwiek lepiej tak, niż uczyć się wszystkiego od nowa, nie? ;]
Offline
Z punktu fabularnego nie ;p Powie, że klan wypuścił go z podziemnego tajemniczego więzienia i już wszystko jasne ;] Trzeba mieć łeb, by móc w miarę ładnie wyjaśnić przybycie swej postaci.
Mam jedno ale: Zbyt częste ginięcie powinno nakładać kolejne konsekwencje. Jakiś bonus ^^
Offline
Pomysł w moim mniemaniu jak najbardziej trefny, ale nie do końca.
Po 1 trzeba by było dokładnie opisać system tych "bonusów" ;p
Po 2 nie zawsze śmierć jest wynikiem gorszej postawy gracza. Czasem może być to wynik, mniejszych możliwości, przypadku, albo genialnej strategii przeciwnika. W takich przypadkach "nagradzanie" graczy byłoby jak najbardziej nie fair. Z drugiej strony, nie można wprowadzić systemu przewidującego "nagradzanie" graczy za śmierć, gdyż od razu pojawiłyby się głosy o faworyzowaniu pewnych osób itp.
Podsumowując, takowy system miałby chyba jednak więcej wad niż zalet.
Offline
Wydaje mi się, że to co mamy jest dobre ^^. Nie ma tych "bonusów", ale są za to pewne blokady. Teoretycznie, kiedy graczowi umiera postać może stworzyć nową, w zupełnie innym klanie/zrzeszeniu, czyli z innym KG/umiejętnością specjalną. Dlaczego teoretycznie? Ponieważ nałożone jest jedno wymaganie oraz jedna blokada. Żeby zmienić klan wymagamy od gracza dość dużej (a może nie?) aktywności na forum - 500 postów i może to zrobić tylko raz na miesiąc. Dodając do tego wcześniejsze trzy punkty wydaje mi się, że to dość przemyślana mechanika i umieranie się nie opłaca. Oczywiście można kombinować, ale to już inna bajka.
Pozdrawiam :]
Offline
Pragnę przypomnieć, że śmierć nie powinna być taka łatwa i jej największe szanse powinny być w oficjalnych bitwach klanowych, wojnach itd.
Offline
Wejdź na czwarte piętro w bloku i skocz, łatwe, nie? ;>
Każdy przypadek śmierci będzie oczywiście sprawdzany w celu uniknięcia oszustw i celowych zginięć.
Offline
Nie przenoś świata sci-fi do realnego. Takie skoki dla ninja to przecież bułeczka z masełkiem i jeśli mają być jakieś obrażenia to tylko dla niedoświadczonej postaci może się to skończyć złamaniami i nic więcej. Chyba, że postać to totalna ciota i łamaga.
Offline
Ehhh Aka, to był tylko przykład. Gdy poderżniesz komuś gardło to nie ważna jak silny i zajebisty by nie był, po prostu zginie. Prawdopodobieństwo śmierci jest podstawowo takie same dla każdego. Co prawda i tu znajdą się osoby przystosowane tak by w danych przypadkach oszukać śmierć, jednak najczęściej jeśli nie da się czegoś zrobić w jeden sposób, pojawia się drugi który okazuje się w dodatku efektowniejszy. O to czy śmierć jest łatwa do załatwienia spytajmy się może jakiegoś seryjnego mordercy, założę się że miałby dużo do powiedzenia na ten temat.
Offline
Życie jest trudne... Oby nie było płatnych morderców ;>
Offline