#16 2011-08-30 23:12:54

 Narokishi

http://img833.imageshack.us/img833/7007/250postow.png

7542086
Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2010-10-19
Posty: 337
Punktów :   

Re: Remont

Istotną sprawą jest napisanie technik klanu Nara od nowa (bądź usunięcie z nich błędów), ponieważ to co się tam znajduje pamięta pewnie czasy sprzed nupsa. Głównym tego aspektem jest wymagana siła przeciwnika, aby się wydostać (jak niektórzy wiedzą od dawna jest to podane w wartościach). Ogólnie zalecałbym to przemyśleć i napisać od nowa, tak, aby było to zrozumiałe, ponieważ patrząc na opis Kekkei-Genkai i technik można zrobić sobie niemały mętlik w głowie... Z tego co pamiętam, jak jeszcze bylem w Senju tam jest podobna sytuacja z wartościami siły w niektórych technikach.

@Akaichi:
Cóż. Twardo w to brniesz i doceniam to. Ja jednak bardziej rozbudowałbym ten system, m.in.:
a) Tak jak już napisałeś, każda z technik nabije te "procenty"
b) Tutaj dodatkowo:
Jak wiemy, teraz odpoczynek jest stuprocentowym wyleczeniem, a dla mnie to jednak wydaje się trochę dziwne, ponieważ można nieźle się naużywać MS'a nim będzie on potrzebny. Dlatego dodałbym owe procenciki, wraz z taką zabawką...
1 dzień odpoczynku = +10%
2 dni = +20%
3 dni = +30%...
Albo nawet zrobił 5%, 10%, 15%, z racji na to, że techniki te nie są wcale banalne. Na razie to tyle ode mnie, niedługo tu wracam ;]
c) Zrobił dokładny system ślepoty, np.
[Przypominam, że start jest na 100%!]
90% - Użytkownik widzi lekkie plamki, które rzadko przeszkadzają mu zanalizowanie pozycji celu
75% - Wzrok coraz bardziej się pogarsza, niekiedy osoba miewa silne migreny, które przeszkadzają w walce (max. 1-2 tury).
50% - Zaplamiony obraz dla tak zapuszczonej osoby to codzienność, tak samo migreny (2-3 tury). Obraz traci na ostrości, ciężko zobaczyć coś leżącego dalej niż 20 metrów.
30% - Ból głowy w walce nigdy nie ustaje i przeszkadza to na koncentracji (wolniejsze uniki, słabsze rzuty, cienka celność technik, itp.)
15% - W tym przypadku wzrok zapowiada całkowite zniknięcie, ponieważ użytkownik widzi tylko własny czubek nosa (max. 2 metry, reszta zamazana) - zaniedbanie się do tego stanu wyklucza możliwość wypoczęcia oczu, jedynym ratunkiem jest przeszczep innego Mangekyo Sharingan.
5% - Całkowita ślepota
d) Co do technik, to proponowałbym coś w tym stylu:
-Susanoo:
*Aktywowanie -20%, -5% co turę
*Amaterasu -15%
*Tsukuyomi -10%, -5% co turę
*Mangekyo Sharingan -5% co turę
Co zniwelowałoby używanie tego bez przemyślenia (tu patrz emo-boy Sasuke)
e) dodatkowe dwie rzeczy w KP.
Pierwszy post:
-Tuż pod PW/PU dać... Sprawność oczu - 100% (analogicznie od "zużycia")
Trzeci post:

Osłabianie/regeneracja oczu:
[.url=link do postu z użytą techniką]100% - 15% = 85%[/url]
[.url=link do posta z techniką]85% - 5% = 80%[/url]
itd...

Ostatnio edytowany przez Narokishi (2011-09-02 15:25:51)

Offline

 

#17 2011-09-01 17:44:08

Gisaku

http://img809.imageshack.us/img809/7415/70715390.png

Zarejestrowany: 2011-07-19
Posty: 14
Punktów :   

Re: Remont

Nie wiem czy wiecie ale ten system ślepoty jest zbyt "brutalny". Spójrzmy ile razy Sasuke używał Susanoo czy Amateratsu zanim stracił wzrok ?? Używał tych technik na lewo i prawo. Wg mnie aktualna mechanika MS'a jest dobra.

Offline

 

#18 2011-09-01 21:36:28

zaikoski

http://img809.imageshack.us/img809/7415/70715390.png

Zarejestrowany: 2011-08-22
Posty: 11
Punktów :   

Re: Remont

Moim zdaniem ślepota jest dobrze opracowana przez narokishi, ponieważ chociaż Sasuke walił amaterasu na prawo i na lewo to szybciej musiał mieć przeszczep, normalnie członek klanu Uchicha o wiele rzadziej używał tych jutsu i mógł dużej zostać bez przeszczepu.

Katsuro mógłbyś opisać moją wcześniejszą propozycje.

Offline

 

#19 2011-09-07 11:35:23

 Narokishi

http://img833.imageshack.us/img833/7007/250postow.png

7542086
Skąd: Gdańsk
Zarejestrowany: 2010-10-19
Posty: 337
Punktów :   

Re: Remont

Tak jak obiecywałem wcześniej - będę dodawać kolejne pomysły... Głównie dlatego widzicie tego posta, w którym właśnie to taka zostanie przedstawiona. Chodzi mi tutaj głównie o kolejny atrybut dodatkowy, który w końcu wykorzystywałby zwinność. Jak można się domyślać, nie dotyczy ona tylko uników, a całego ciała, w tym nawet palców...

Krótki wstęp już za nami, więc teraz przejdę do konkretów. Warto dodać, że także wymagać to będzie małego "remontu" istniejącego atrybutu - szybkość jutsu. Kontrola chakry raczej nijak ma się do szybkości składania pieczęci i właśnie dlatego proponuję zmianę. W istniejącym atrybucie zmieniłoby się tylko to, że nie wpływałby on już na szybkość WYKONYWANIA jutsu, tudzież pieczęci. Wpływałby on tylko na prędkość podczas użycia owej techniki.

To tyle o przebudowach, teraz dodatki. Moją propozycją na nazwanie nowości, która byłaby atrybutem dodatkowym to: szybkość składania pieczęci - po prostu, po chłopsku. Wzór z jakiego byłby on wyliczany to:
(szybkość + zwinność) / 2
Dlaczego właśnie takie coś jest warto wprowadzić i to rozdzielić? Prostym porównaniem może być młody emo-boy podczas egzaminu na Chuunina, gdzie składał pieczęci do Chidori... (Tak, wiem, że nikt go nie lubi)... Zaś tym drugim jedno z ciał Pain'a, a mianowicie te, które zajmowało się przywoływaniem. Jest różnica? Owszem. Nie mam tylko pomysłu jak dokładnie przełożyć to na wartości, ale sądzę, iż wujek Katsuro sobie z tym poradzi.

Offline

 
All rights reserved / Wszystkie prawa zastrzeżone ˆ Copyright 2010 by Katsuro
Bezpieczna strona Aktualny PageRank strony ncw-hyde-park.pun.pl/forums.php dostarcza: Google-Pagerank.pl - Pozycjonowanie + SEO

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hirshbergiaweerland.pun.pl www.liga1on1.pun.pl www.transport81t1.pun.pl www.abc.pun.pl www.naruto-shinobiworld.pun.pl