Gamatt fajnie wymyślił z tym nr'em 7, jednak...nie wyobrażam sobie, jak gracze mieliby grać w szachy/shogi. Ale mogłyby być konkursy, typu zwyczajne zawody ninja, czy turnieje. Nie rozpisuję się, bo wiecie o co chodzi.
Offline
@Takashi, bardzo prosto. Grać na skajpie czy innym kurniku, a później wrzucać screena z wyniku.
8. Ulepszenie systemu nagród za sesje. Przecież sesja sesji nie równa. Nie można dawać takiej samej ilości PU za każdą sesję. Nie wszystkie mają taki sam poziom trudności.
Offline
@Gamatt
Szachy/shogi... Byłoby co robić . Pomysł ciekawy, ale chyba już nikt tu nie zagląda.
Któreś tam z rzędu.
Wstęp
Radzę przygotować się na lekturę i dokładne przemyślenie i przeczytanie tego co tutaj zamieszczę. Wszystko odwołuje się do Sage Mode - SenJutsu. Do tejże umiejętności jest wymagane bardzo dużo poprawek, IMO oczywiście.
Poziom 1
Dostępny dla wszystkich. Zacytuję opis.
Spoiler:
Sage Mode jest niezwykle potężnym stanem, który mogą opanować jedynie najsilniejsi Ninja.
Potężny stan? Chyba nie ten poziom. Aby aktywować ten poziom trzeba zmarnować sześć tur. No proszę bardzo, ale kto będzie miał tyle czasu w NIEZAPLANOWANEJ walce? Prędzej w ryj dostaniesz jak go aktywujesz, wezwanie go przy pomocy Sage jest nieco krótsze, trwa 3 tury, lecz trzeba doliczyć jeszcze 4 aby je wezwać co daje razem 7. Tak czy siak do tego czasu wąchalibyśmy zielsko od dołu. Limit 6 postów? Za tyle czekania? No bardzo was proszę, ale to już jest WIELKA PRZESADA. Statystyk otrzymujemy po 15 (zręczność, siła i szybkość). Imho, siły jest dużo za mało, ponieważ Naruto gdy próbował wytrenować Senjutsu nie był w stanie podnieść żabiego posągu (ok. 1 tony, przed aktywacją) po niej spokojnie już go podnosił, więc to również cienko odwołuje się do M&A. Wytrzymałość też powinno dawać, ponieważ gdy zleciał z wysokiej góry nic mu się nie stało, bez sage mode już by nie żył.
Poziom drugi
Poziom o wiele lepszy, lecz nie dostępny dla wszystkich. Dlaczego? Nie wiem. To jest tak jakby komuś zabronić rozwijać KG wyżej niż poziom pierwszy. Jest to również przesada... Od razu odwołam się do statystyk (25 zręczność, siła, szybkość) - również imho za mało. Wytrzymałość powinno dawać ok. 30, siły ok. 50, zręczność i szybkość powinny zostać na swoim miejscu. Samodzielne 4 posty niby dużo, lecz gdy już mamy sage trwa to jeden post. To już jest dobrze zrobione. Czas trwania - 14 postów... W dużych walkach może wydawać się to mało, lecz lepiej 14 jak 6 postów. Nie ma sprecyzowanego czasu odmiany, więc imho należałoby znaleźć medyka, który byłby w stanie przywrócić osobę do poprzedniego stanu - oczywiście powstałaby do tego technika, którą mogę dla Was opisać.
Podsumowanie
SenJutsu nie jest do końca przemyślane/dobrze zrobione. Wymaga sporych przebudów, miedzy innymi to co wypisałem wyżej. Jeżeli jeszcze ktoś tu zagląda to PROSZĘ ABY PRZECZYTAŁ TO CO NAJMNIEJ DWA RAZY I DOBRZE PRZEMYŚLAŁ!. Bonusy z poziomu pierwszego i drugiego nie muszą się kumulować.
Offline
Szybkie odwołanie się do posta Naro, do wcześniejszych potem, przepraszam, ale zalatany jestem.
Otóż... co do długości aktywacji oraz długości trwania to zgadzam się... jest to zdecydowanie za dużo (aktywacja) oraz za mało (długość trwania). Statystyki były ustalane przed rozpoczęciem gry i tak na prawdę ciężko trafić w to jak szybko będzie szło Wam stawanie się silniejszym. To wszystko można poprawić, ale...
To, że ninja posiadający KG może opanować pierwszy poziom senjutsu to tylko i wyłącznie nasza dobra wola. Nie wyobrażam sobie kogoś z potężnym poziomem KG oraz ostatnim levelem senjutsu, jednym słowem przekoks, a tego bym nie chciał. Prędzej w ogóle usunę sage-mode (1lvl) z umiejętności dodatkowych niż pozwolę na opanowanie ostatniego poziomu komuś z klanu.
Podsumowując będę musiał przypomnieć sobie odcinki/chaptery z SM i przysiąść do opisu. Ciszę się, że piszecie, jeżeli Wam coś nie pasuje i oby tak dalej (w granicach rozsądku) ^^
Offline
#2. - Szybkość jutsu (?)
Otóż po co ona jest skoro większość technik ma swoją szybkość, której nie "boostuje" właśnie ten atrybut dodatkowy. Prostymi przykładami są np. Ryuuka no Jutsu [A] i chociażby Raikiri Ookami [A]. Równie prostym rozwiązaniem byłoby zrobienie:
#1. Wyrzucić aktualne szybkości z jutsu i zrobić, że właśnie ten atrybut na to wpływa.
#2. Szybkość podstawowa techniki + szybkość jutsu użytkownika
#3. Szybkość podstawowa techniki + 1/2 szybkości jutsu użytownika
Ostatnio edytowany przez Narokishi (2011-04-29 10:58:42)
Offline