Gracze, którzy ostatnio mieli ze mną styczność wiedzą, że ciężko jest się doprosić ode mnie o cokolwiek. Przepraszałem wiele razy i przepraszam również teraz, ale mam taki okres w życiu (powiało kiczem -.-), że nie ogarniam kompletnie niczego, po prostu za dużo się dzieje, a wysiadła mi zdolność do planowania. Jeszcze ten zakichany internet, znowu nawalił.
Przechodząc do sedna sprawy... chciałbym, żebyście (znowu) pomogli w ustaleniu listy rzeczy do zrobienia. Nie mam tu na myśli sprawdzanie waszych treningów, własnych zdolności itp. tylko istotne elementy mechaniki, nowości, które trzeba/powinno się wprowadzić. Wliczam w to poprawki mechaniki, nowe systemy, dodatki do nich, nowe zdolności (tylko te dostępne dla wszystkich), również ich aktualizacje.
Taka lista pozwoli mi w wolnych chwilach, a jest ich ostatnio cholernie mało, zająć się czymś konkretnym, a nie szperać w zakamarkach pamięci w poszukiwaniu czegoś czego i tak nie znajdę.
Tak więc jeszcze raz proszę o dodawanie punktów do listy, wszystkie pomysły będę przyjmował z radością, chociaż nie wszystkie zaakceptuje. Nie jest to pierwsza taka lista także nie powinno być problemu - zapraszam!
Offline
Pomożemy!
Niedawno myślałem nad nowym systemem nagród za walki. Otrzymujemy te PW i PU za status końcowy walki, ale nie ma znaczenia, czy walczyliśmy przeciwko świeżakowi, czy przeciwko postaci, która równie dobrze mogłaby być Mistrzem.
Chodzi mi o to, aby oprócz różnicy punktów za wygranie, przegranie bądź zremisowanie walki, były też dodatkowe punkty za ukończoną walkę przeciwko silniejszemu o rangę, dwie, trzy itd. oraz mniejsza zapłata za walki ze słabszymi graczami. Może to być trochę skomplikowane, ale powinno zachęcić do walki przeciwko silniejszym, o ile takie "koksy" się znajdą, co lubią wyzwania.
Myślę, że zobrazowałem to dość przystępnie. Jeśli nie zrozumieliście, to proszę o wybaczenie, ale prościej w tym momencie raczej tego nie objaśnię xDDD
Offline